Спиридонова О.В. ЗДВР Калинівська ЗШ І-ІІІ ступенів. Вдячна за цікавий та змістовний семінар, на якому ознайомилася з досвідом роботи з обдарованими дітьми педагогічного колективу Бережинської ЗШ І-ІІІ ст. В школі дійсно сформована система роботи з обдарованими дітьми, в якій плідно працює весь колектив школи. Про це говорять результати роботи школи. Панує творча атмосфера в усіх сферах діяльності (позакласна, гурткова робота, навчальні досягнення, наукова діяльність). У талановитих вчителів - талановиті учні.
Чорна Г.П., ЗДВР Аджамської ЗШ І-ІІІ ступенів Педагогічний колектив Бережинської школи докладає значних зусиль для забезпечення результативності навчально-виховного процесу, оволодіння учнями базовими, загальнонавчальними вміннями і навичками, спрямованих на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, створення умов для самореалізації. Для підвищення інтересу до вивчення предметів вчителі використовують можливості позакласної роботи на основі індивідуальної, групової та масової роботи з учнями, залучають школярів до науково-дослідницької роботи в Малій Академії Наук. Дякую організаторам семінару за презентацію системи роботи з обдарованими дітьми, за надані рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми.
Спиридонова О.В. ЗДВР Калинівська ЗШ І-ІІІ ступенів.
ОтветитьУдалитьВдячна за цікавий та змістовний семінар, на якому ознайомилася з досвідом роботи з обдарованими дітьми педагогічного колективу Бережинської ЗШ І-ІІІ ст. В школі дійсно сформована система роботи з обдарованими дітьми, в якій плідно працює весь колектив школи. Про це говорять результати роботи школи. Панує творча атмосфера в усіх сферах діяльності (позакласна, гурткова робота, навчальні досягнення, наукова діяльність). У талановитих вчителів - талановиті учні.
Чорна Г.П., ЗДВР Аджамської ЗШ І-ІІІ ступенів
ОтветитьУдалитьПедагогічний колектив Бережинської школи докладає значних зусиль для забезпечення результативності навчально-виховного процесу, оволодіння учнями базовими, загальнонавчальними вміннями і навичками, спрямованих на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, створення умов для самореалізації. Для підвищення інтересу до вивчення предметів вчителі використовують можливості позакласної роботи на основі індивідуальної, групової та масової роботи з учнями, залучають школярів до науково-дослідницької роботи в Малій Академії Наук.
Дякую організаторам семінару за презентацію системи роботи з обдарованими дітьми, за надані рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми.